חברת ג.ש אופטיקס בע"מ הינה חברה פרטית אשר הוקמה בינואר 2009 על ידי רוני שואף וגיל קדרי.
כיום, החברה עוסקת ביבוא והפצה של מכשור רפואי בתחום העיניים, שיניים, אף אוזן גרון וציוד מתכלה ללקוחותיה בישראל.

החברה מייצגת חברות בינלאומיות לייצור מכשור רפואי ולה קשרים חזקים עם יצרנים בינלאומיים גדולים, המאפשרים לה להביא חידושים טכנולוגיים על מנת להבטיח שהקליניקה, מכון, מרכז רפואי שלכם יפעלו בצורה יעילה ורווחית.
החל מהקמתה, החברה חרטה על דגלה את איכות השירות וזמינותו ועל כך יעידו מאות לקוחותיה המרוצים מדן ועד אילת. 

החברה משווקת ומוכרת את מוצריה ומעניקה שירות לגופים פרטיים, ציבורים, מוסדות, בתי חולים, קופות החולים, משרד הביטחון/חיל הרפואה קליניקות פרטיות וחנויות המתמחות בתחום. בין יתר לקוחות החברה, נמנים רופאים ידועים בתחומם, מרכזים לרפואת עיניים מובילים בתחומם, מכוני אופטיקה גדולים ומקצועיים.

משרדינו ממוקמים באזור התעשיה בשדרות וכוללים בתוכם מעבדת שירות, אולם תצוגה ומחסן סחורה. לחברה מעבדת שירות מקצועית וצוות של  5 טכנאים מקצועיים המעניקים שירות ותיקונים למגוון רחב של מכשור וציוד בכל חלקי הארץ. 

אנשי השירות והמכירה עוברים כל אחד בתחומו הכשרות מקצועיות בארץ ובחו"ל על מנת לספק ללקוח שירות איכותי ומקצועי. יתר על כן החברה מספקת שרות הדרכה וליווי מקצועי לכל מוצריה.

לחברה  תקן  9001 – ISO , תקן לניהול הבטחת איכות, המאפשר עבודה אל מול מוסדות ציבוריים וממשלתיים ומשרד הביטחון.

תחום העיניים:
ציוד דיאגנוסטי – ציוד המשמש אופטומטריסטים ורופאי עיניים, לצורכי ביצוע בדיקות ודיאגנוסטיקה.
ציוד למעבדות- ציוד המשמש מעבדות בחנויות אופטיקה לחיתוך וליטוש עדשות.
ציוד מתכלה- מתכלים לטיפול בעין יבשה, עדשות השתלה ועוד.
ציוד לחדרי ניתוח- מיקרוסקופים, מיטות חדר ניתוח, מערכות הגדלה.

מכשור רפואי נוסף:
ציוד לחדרי ניתוח וקליניקות
מיקרוסקופים
מערכות הגדלה
ועוד.

רוני שואף- מנכ"ל משותף

לרוני ניסיון של כ-30 שנה בתחום מכשור רפואי אופטלמי ואופטי. הוא החל את דרכו ב"דגיל מוצרים אופטיים בע"מ" עם הקמת החברה בשנת 1988, והיה סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה עד למכירתה בשנת 2007. החברה שיווקה ציוד לרופאי עיניים לבתי חולים, ולחנויות אופטיקה ברחבי הארץ.

לרוני ידע רב בתחום הטכני, הכרות מעמיקה עם הספקים וקשרים הדוקים עם לקוחות.

גיל קדרי- מנכ"ל משותף

לגיל ניסיון של כ-28 שנה בתחום מכשור רפואי אופטלמי ואופטי. הוא הצטרף ל -"דגיל מוצרים אופטיים בע"מ" בשנת 1992 וכיהן כסמנכ"ל שרות לקוחות בחברה עד למכירתה לחברת "טבע" בשנת 2007. עם מכירת החברה הצטרף גיל לטבע וניהל את תחום המוצרים האופטיים עד להקמת ג.ש אופטיקס בע"מ.

לגיל ידע רב בתחום הטכני, הכרות מעמיקה עם הספקים וקשרים הדוקים עם הלקוחות.

המשאב העיקרי של החברה הינו המשאב האנושי – צוות העובדים בעלי הידע, הניסיון והקשרים שהם מביאים לחברה. לצוות  החברה מוניטין גבוה בקרב קופות החולים, בתי החולים, רופאי העיניים, האופטומטריסטים וחנויות האופטיקה בארץ. אנשינו, ידועים כמקצוענים, אמינים ויעילים.

החברה משווקת את המכשור לרשימה מובחרת של לקוחות, איתם עובד הצוות במשך שנים רבות. החברה שואפת להרחיב בהדרגה את מגוון המוצרים שהיא מייבאת וכך לתת פתרון יותר ללקוחותיה.

לרשותנו מעבדת שירות טכני וחלקי חילוף ובאפשרותנו לספק מכשור חלופי בהתאם לדחיפות והצורך (במרבית המקרים ובאם לא ניתן לתקן במקום),ובנוסף כחמישה אנשי שירות מיומנים פרוסים ברחבי הארץ ובאפשרותנו לתת מענה עד כ 24 שעות מקבלת קריאת השירות.